Nastavení konce stránky při tisku

Tento článek se věnuje nastavování konců stránek v Excelu.

Excel si standardně nastavuje konce stránek podle obsahu - prostě když už se sloupec nebo řádek nevejde na jednu stránku, udělá se konec stránky a další řádek nebo sloupec už je na další stránce.

My ale často potřebujeme nastavit okraje vlastní. Například v tomto příkladu, kde pracuji se zelenou a žlutou tabulkou, chci mít každou na jiné stránce, přičemž ale Excel sám by nechal sloupec I, který patří do žluté tabulky, ještě na první stránce. Je to vidět z tenké čárkované čáry mezi sloupci I a J.  puvodni tabulka pred posunem okrajuJak tedy umístit každou tabulku na jednu stránku?

Klikneme na Zobrazení a Zobrazit okraje stránek.

zobrazeni konce stránek

V tuto chvíli stačí najet myší na hranici mezi stránkami a čárkovanou čáru jednoduše přetáhnout.

posun čáry

Podle posunuté modré čáry poznáme, že tabulky už jsou každá na správné stránce. Čára se také změnila z čárkované na plnou - to znamená, že se z automaticky vytvořené hranice stala hranice natvrdo definovaná uživatelem. Teď se můžeme přepnout zpět do normálního zobrazení a pokračovat v práci.

prepnuti do normalniho zobrazeni

Napsat komentář

Vaše emailová adresa nebude zveřejněna.

Firemní kurzy

  • Přemýšlíte o firemním školení Excelu?
  • Školíme Excel od začátečníků po experty, ale také PowerPoint, PowerPivot nebo Access.
Mám zájem o kurz

Individuální výuka

Mám zájem o výuku

Vývoj aplikací v Excelu (makra - VBA)

  • Vyvíjíme aplikace pro potřeby firemních zákazníků
  • Reporty, vizualizace dat, harmonogramy, plánování
  • Slučování dat ze souborů, agregace, exporty
Zajímám se o vytvoření aplikace

Kontakt

  • Tel: +420 602 274 999
  • Mail: info@vyuka-excelu.cz
Kontaktní formulář
TOPlist