S tímto tématem se setkáte na našich kurzech ExcelTown.
Aktuálně: kurzy můžete absolvovat jak online, tak prezenčně.

Máte k dispozici prodejní data Vaší firmy. Víte, že marketingové oddělení v minulosti uspořádalo prodejní akci na jeden druh zboží, ale nevíte přesně kdy a na který druh. Vaším úkolem je tedy zjistit:

1) Ve kterém měsíci se prodejní akce uskutečnila (resp. ve kterém měsíci se tato akce projevila)
2) Na které zboží se tato akce vztahovala (vztahovala se pouze na jedno zboží)
3) O kolik korun se díky prodejní akci zvýšily tržby (ve sledovaném období)
Data jsou k dispozici tady:

 

S tímto tématem se setkáte na našich kurzech ExcelTown.
Aktuálně: kurzy můžete absolvovat jak online, tak prezenčně.

1 Komentář

  1. Dobrý den,
    nenašel jsem nikde odpověd tak ho zasílám touto cestou. Děkuji za odpověď pavel.kopecky@ahold.com
    1) leden
    2) pomeranče
    3) oproti čemu? Když vezmu průměr těch tři zbylých měsíců což je 2,954mio tak oproti lednu je rozdíl 548 071,33,-

Napsat komentář

Vaše emailová adresa nebude publikována.

*

smazat formulářOdeslat komentář